Monday, May 20, 2013

Obuse Lip Tint - Natural Sheer Color

Aku kalau nengok cite korea mulalah kelepet habis muka pelakon-pelakon dalam cite tu. Yang aku perasan, diaorang pakai lipstick macam natural je pastu macam pakai tak habis satu bibir. Homeinyee!!
Pastu la ni pulak dah tau dah ape kebende yang diorang pakai boleh jadikan bibir comei macam tu. Rupanya lip tint. Harus cuba ni. Kalau ikutkan ade beberapa brand lip tint ni. Yang aku cuba adalah Obuse Lip Tint.

Obuse Lip Tint yang aku tau ade 2 jenis. 1 Natural Sheer Color dan 1 lagi Candy. Tapi aku lagi berminat dengan natural sheer color. Natural Sheer Color ade 3 color : Red Apple/Cherry Pink/Peach Orange. Setakat ni aku ade warna red apple je dulu. Nanti ade 2 color lagi aku update bagitau korang.



cara pakai nak bagi nampak macam artis korea



Mula-mula ingat nak pakai sendiri pastu buat free gifts dekat customer yang beli Maixara dan Aurawhite. Then, din cakap jual la. Mana tau ade yang beli loose. Oklah.. aku jual la ey. Harga murah je tapi yang ni tak include postage tau.

HARGA : RM 8 (Harga kat pasaran RM 10 tau )
Postage : RM 5

nak order, SMS/Whatsapp 0126637842
Kalau beli Maixara C-Sential/ Aurawhite memang dapat free je obuse lip tint ni :)

No comments: