Friday, May 3, 2013

8 Iklan Sekali Gus Naik?

Peringatan : Ini buat entry menunjuk-nunjuk tapi saja nak record dalam blog.

Tak pernah jadi sejak aku pasang iklan nuffnang. Dah lama aku ber'nuffnang' ni. Pernah dua kali cashout tapi takde la income macam blogger famous. Ada la sikit. Entah-entah korang lagi banyak kot.

Kali ni 8 iklan naik serentak kat dua-dua blog yang aku pasang nuffnang. 1 tu blog lama aku. Sayang nak shutdown sebab banyak jugak kenangan dalam blog tu. Situ la aku mula blogging. Zaman tu, apa-apa je pun nak cerita. Kadang-kadang baca macam poyonya aku dulu. Tu terikut cara blogging zaman tu kot. Gila tak matang.
last week unique visitors
this week unique visitors

Sekarang ni, aku rasa sejak aku jual Maixara, banyak post pasal Maixara, ramai yang sangkut kat blog ni. Every week ada la peningkatan unique visitors. Tapi takdelah banyak macam korang. Aku ni blogger sendu je. Tapi benda-benda gini buat aku happy. Yang datang ke blog ni pasal Maixara tu, hope korang dapat la jawapan yang korang cari ey. Nak tau cara makan Maixara lebih berkesan, yang tu aku exclusively tak letak kat blog. Hanya yang beli dengan aku je aku bagitau.

Ok lah.. kan dah tercerita pasal Maixara pulak. Aku tu la. Tidur ingat Maixara, makan ingat Maixara, semua benda buat pun ingat Maixara. Tak kisah la korang kata aku obses ke apa. Aku tak kesah pun ;)




No comments: