Wednesday, January 4, 2012

Tuesday Dating Day

Bila tak bekerja makan gaji ni, aku kerjanya mengekor je mana din pergi. Best..best.. Paling aku suka bila din pergi restock barang kedai. Dah berapa kali aku ikut and I'm enjoying it.

Sambil bekerja sambil jalan-jalan ngedate. Dulu susah gile ok. Sebab din hanya off hari Selasa aje. Aku pulak dulu Sabtu Ahad hari cutinya. Memang kadang-kadang amukan jugak la sebab tak ke mana-mana.

Semalam ke Jusco Tebrau after siap restock barang kedai. Beli buku-buku ilmiah sket sambil jejalan survey barang. Besar ey Jusco Tebrau tu. Tapi tak sempat nak mengukur tanah sangat pun sebab lama kat kedai buku.

Sekali sekala dinner di luar haruslah mencari foods yang lama tak makan. Tapi takde la gi tempat gempak pun. Makan kat kedai Rasamas je pun.



Bagi aku la, aku suka sangat Rasamas yang dulu-dulu. Sekarang ni asyik berubah je menunya. Pastu rasa pulak dah tak sebest dulu. Boleh diorang hidang karipap hangit dan pecah sebab overheat kat kitaorang? Adoiyai. Nasib time tu memikir kedai dah nak tutup je jadi kitaorang diam-diam makan. Tapi takde la diam, aku ade gak la soksek ;p


No comments: