Thursday, December 29, 2011

Belum Rasa Bosan

Hari ni masuk hari ketiga. Aku masih bersuka ria dan tak buat apa-apa kerja yang serius. Perasaan? seronoklah jugak tapi ada jugak time bosannya. Aku masih fikir plan apa nak buat. Startup own business ke? Makan gaji ke? Jadi housewife ke? Tapi sekarang aku bagi peluang masa bertenang kat aku sendiri.

Hari pertama tak bekerja tu aku ikut din beli stok kedai. Jadinya memang terisi la masa aku. 2nd day pulak takde pe yang aku baut except gi pasar tani beli ayam. Aku plan nak buat grilled chicken. Ni tengah tunggu ayam tu di'grill' la ni. Resepi aku ada google tapi last-last buat resepi ikut sukahati aku. If sedap, aku akan buat entry resepi tu. Ni purely ikut apa bahan yang ada kat rumah je.

ok la. Nak jenguk ayam aku. Kang rentung pulak kang!


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: