Monday, May 9, 2011

Tag : 5 perkara tag by dd dudu

5 important dates
  1. 19/6/1984 - my birthday
  2. 27/4/1984 - din's birthday
  3. 04/02/2011 - tarikh aku dan din tied the knot =)
  4. 19/4/1959 - mak's birthday
  5. 17/5/1999 - ayah left us forever =(
5 things I did yesterday
  1. Tolong din jaga kedai. Macam-macam jenis produk aku dah tau ;p
  2. 1st time pergi Bukit Ramun rumah adik beradik mak johor.
  3. 1st time tengok din jamming secara live dengan band dia Sugarpack. Diorang prektis untuk perform malam ni.
  4. Timbang berat sambil terkejut dah turun 2kg lepas last timbang.
  5. Balik KL naik keretapi (ekceli ni dah start masuk hari baru dah. Tapi aku pening pikir nak letak ape untuk point no 5 ni)
5 things that make me happy
  1. Talking to din, my dear hubby.
  2. Makan sushi berpinggan-pinggan.
  3. Dengar lagu 'Marry Me' by Bruno Mars. Terus teringat babak dalam Glee. Pastu perasaan happy tu macam muncul tiba-tiba.
  4. Karaoke tapi lately aku nyanyi dalam kete je. Tak pun bila din main gitar, aku nyanyi la ;p
  5. Ulang-ulang tengok youtube maharaja lawak. Kelakar je diorang tu. Before ni aku tak layan sangat raja lawak what so ever, tapi sekarang dah layan dah ;p
5 reasons why I'm doing this
  1. Tadi ngantuk tahap gaban. Aku makan gula-gula tak ilang-ilang gak ngantuk. Minum air 2 gelas pun still ngantuk so layan blog jap. 
  2. Nak cite semalam aku 1st time tengok din jamming ngan band dia =)
  3. Blog ni dah bersawang so ada la idea secara paksaan nak buat entry ;p
  4. Kesian diorang ni asyik tag, tapi macam malas nak buat so kali ni rajin sikit tu yang aku buat ;p
  5. Moga-moga dapat idea nak fix bugs ;p

No comments: