Monday, May 23, 2011

Coret-Coret Lina Version Berapa Ntah

#1 Sekarang mood update blog memang ke laut sesangat. Kekadang rasa macam poyo nak cerita everything. Buat entry masak-masak pun aku rasa macam 'sedap ke?' #TDDMKA. Sebab ramai lagi rasanya orang lain yang hebat memasak.

#2 Last Saturday aku attend majlis perjumpaan pengedar Sendayu Tinggi ngan mak mertua (percuma siti aisyah humaira, budak yang makin pandai berkata-kata). Merasa la try test barang mekap sendayu tinggi dan rasa nak kumpul collection mekap diorang sebab suka testur bedak, eye shadow semua tu. Pastu dah tau dah macam mana nak apply mekap macam tu :) Insya-Allah kalo ingat la kan, aku update pasal benda ni.

#3 Khamis malam ni aku balik Johor lagi. Doakan aku berjaya dalam usaha nak berhijrah ke Johor tu. Even aku sayang macam mana pun kerja sekarang, famili come first.

#4 Kalo balik Johor, ada penghibur cilik (aisyah, anak sedara belah din). Lately ni dia dah pandai sebut balik apa yang kita cakap. Seolah-olah macam paham je apa yang dia sebut. Yang kelakarnya sebab nak sangat minum air teh yang aku buat untuk din, aisyah mintak rasa sikit, pastu dia cakap 'sedapnya.. teh o'. Cakap ada makna sebab dia nak minum segelas lagi air teh.

rasenye ni la dulu ey.. nama pun coret-coret je.

1 comment:

Ezzan Yusop said...

budaya sindir menyindir #TDDMKA hehehe ;)