Wednesday, June 30, 2010

Cubaan SKII

Aku baru je buat 3 basic treatment SK11. Dah nak masuk 3 hari aku pakai. So far ok je. Aku beli trial pack. Yela.. kena la try dulu sesuai ke tak dengan kulit aku. Kulit aku boleh terima Olay je sebelum ni. Penah jugak try Fair n Lovely, Safi, Natasha dan Sendayu Tinggi. Tapi tak sesuai. Ni kira aku upgrade skin care set ke arah yang mahal-mahal pulak. Umur pun dah berapa, kulit pun kena jaga lebih kan?

Trial pack ni harganya RM99.00. Ada dalam tu: Cleanser,Lotion dan Essence (Miracle Water yang famous amos tu) Tak tau la tahan berapa lama trial set ni. Kalau ikut estimation Promoter SKII dalam 1-2 minggu je. Aku pun pakai sejimat yang mungkin. Kalau ok, nampaknya aku kena ready bajet untuk SK11.

Aku ada buat calculation. Macam lagi untung je kalau pakai trial pack. 2 trial set untuk 1 bulan (ini ikut estimation Promoter).Trial pack ni below rm100 so masa keluar duit tak de la terasa sangat. .Yela.. kalau nak beli 1 set beratus-ratus untuk saiz yang paling kecil, berkira jugak kan. Tapi realitinya, lagi besar botol, lagi lama boleh guna. Cuma aku je psiko kot.

No comments: