Wednesday, September 17, 2014

Nothing Much

Hi korang..

aku ni kan tengelam timbul je. Lately memang sibuk. Baru bawa masuk produk baru so menghadap la sibuknya. Tengah-tengah bulan ni la dapat berehat sikit. Order masuk tak banyak macam minggu gaji. Tapi ada la sikit-sikit. Ini pun ada 1 lagi produk baru nak bawa masuk. Ambil nafas kejap.. kita lek lek lu..

Cerita pasal bisnes ni memang tak habis. Plan asal aku just nak ada duit tambah-tambah sikit sambil jaga anak kan? tak sangka pulak dah jadi profesion. Dari jadi pengedar kecil-kecilan.. now aku dah jadi stokis beberapa produk. Ada jual borong sikit-sikit.. Alhamdulillah.

heee.. tadi tengah-tengah taip post ni terberhenti jap sebab ibrahim nak perhatian. now ayuh sambung semula..

aku macam tak duga yang berbisnes kecil-kecilan ni dah tak kecil dah. boleh la saving. pendapatan bulan-bulan tu ok sangat. cuma kadang ada jugak up & down. besar jugak cabaran meniaga online ni.

hal rumah pulak, aku cuba mana termampu. aku ni bukan rajin sangat. kemas-kemas memang malas ok. masak tu rajin la sikit. memang kitaorang sekarang kurangkan makan di luar. macam hari ni, aku masak ayam masak lada kering. masakan yang ada influence masakan cina. tapi suka-suka aku je nak alter resepi. kat blog ni jarang la sikit aku up masakan aku. Nak tengok lelebih apa yang aku masak lagi silalah tengok kat my personal instagram. takpun search hashtag #dapurlina . Berlambak situ.


ok la .. nak cerita panjang pun macam tak reti. korang pun muak nak membaca ye dok? katanya nothing much.. tu je la pun nak updatenye ;-)

No comments: