Friday, September 26, 2014

Ibrahim Berry Berry

Tajuk tu nak nampak sopan. heeeee.. kalau yang tak paham bahasa tersirat, Ibrahim berak-berak maknanye ye.. Dah seminggu dah.. Aku dah start paranoid ni. Stress pun iye sebab asyik nak berperang membasuh. Kesian usah cakap la. Sampai melecet-lecet budak kecik tu..

Sebab ibrahim tak nampak pun macam budak sakit, kalau bawa klinik sure klinik ambil endah tak endah je kan? Makan tetap kuat macam biasa. Terlocat-locat aktif tu takde hal punya. Takde sign of dehidration. Takde muntah-muntah.

Susu dah bancuh cair. Ada time aku kurangkan bagi susu tapi being Ibrahim, selagi aku tak bagi selagi tu dia merengek sambil cakap 'nak sus..sus..' . Try bagi susu jenis lain, dia rasa sikit lepas tu pura-pura muntah. Mengempeng usah cakap la. Naik kering mummy dah..

so how meh? din cakap hari ni bawa gi klinik. Aku pun dah start paranoid .. stress stress ni. Ke ada petua nak kurangkan cirit-birit yang natural punya. No drug involve. siapa tau bagitau aku ey.

No comments: