Tuesday, February 25, 2014

Sekali Sekala Boleh La

Hari ahad hari tu ada hal kat JB..
Bila selesai urusan, baru nak mencari makan..
Tapi tak berapa nak reti  jalan-jalan cari makan kat JB ni..
Balik-balik kitaorang akan cari makan area Bandar Baru Uda.. Plaza Angsana sana je..

Kali ni nak makan Secret Recipe sebab teringat kek dia..
Teringat first time makan Secret Recipe masa aku belajar dulu..
Tu first time ok.. My cousin yang belanja makan..
Nak order tak reti.. last-last cousinku kak ayu cakap order fish n chip.. sedap..
Itulah first meal aku kat Secret Recipe..
Now dah banyak kali jugak makan Secret Recipe..
Menu pun dah macam-macam..


Kali ni.. aku dan din order maxing-masing 1 main course, 1 kek dan 1 air..
Ibrahim share ngan aku je..
sebab kalau order yang lain nanti dia nak makan yang aku punya jugak..
Aku order spaghetti chickenball..

Din as usual mesti nasi goreng yang ada satay tu..

Din seperti biasa kek mesti Choc Indulgence
Aku kali ni ambil Red Velvet..
Aku rasa kek dia makin kecik la..
ke aku je rasa??

Sekali sekala boleh la kan??
Selalu-selalu sangat dalam keadaan ekonomi macam sekarang.. bangkrap..
Yang penting Ibrahim happy..
Dia ni bawa makan kat kedai mamak pun happy..

No comments: