Wednesday, February 12, 2014

Cerita Campur Aduk

Aku ni kan.. banyak betul la cerita nak cerita kat blog tapi nak menaip tu macam hazab sikit..
kekangan masa lagi... cewah! bisnes baru kecil-kecilan.. anak baru sorang tapi dah busy mengalahkan PM... tapi serius korang sehari 24 jam aku rasa tak cukup je.. dapat pulak anak dah super duper manja.. aku baru nak pegang laptop, dia dah buat drama nangis-nangis pegang lutut aku.. tu camno?

Ni Ibrahim tido so aku update la blog.. takdela sunyi blog aku ni kan? Lagipun nak bagitau promo royal slim harga RM85(SM) / RM 90(SS) dah tamat dan habis. Tu pun aku ada extend 2-3 hari . Habis licin stok royal slim ku dikerjakan korang sampaikan aku nak minum ni dah kehabisan stok. Stok baru sampai semalam.. ada dalam kete suamiku din so malam la kot baru nampak depan mata aku ni.

Now, nak bagitau lagi ..
HARGA ROYAL SLIM LISHUO MAGIC
1 kotak RM 110(SM) / RM 115(SS)
2 kotak RM 200(SM) / RM 210(SS)

packaging baru ye yang ni. Ada hologram..
beli dengan aku confirm FREE POSLAJU + FREE face mask dari HQ + FREE botol air /shaker + FREE guide & consultations + ada tips senaman paling senang nak buat & berpeluh macam jogging 1 taman. 

OHO! Aku sekarang Stokis B'Ramping Coffee(BRC). Hari ni ada keluar iklan dalam suratkhabar KOSMO.


Ada 4 lagi kosong agen bawah aku.. yang ni kalau minat kopi dan nak kurus badan & kulit cantik..MESTI MESTI MESTI cuba!!


BRC ni ada asam gelugor atau GARCINIA CAMBOGIA , superfood yang boleh menurunkan berat dengan hebatnya. Bukan aku yang cakap ye.. The famous Dr Oz yang cakap..

http://www.doctoroz.com/videos/garcinia-cambogia-newest-fastest-fat-buster-pt-1
http://www.doctoroz.com/videos/garcinia-cambogia-newest-fastest-fat-buster-pt-2
http://www.doctoroz.com/videos/garcinia-cambogia-newest-fastest-fat-buster-pt-3

HARGA B'Ramping Coffee :
1 kotak RM 85(SM) /RM 95(SS)


sekarang tengah ada promosi sepanjang bulan FEBRUARI 2014. 

beli 2 kotak
RM 160(SM) / RM 180(SS)

beli 4 kotak 
RM 300 (SM) / RM 340(SS)

FREE POSLAJU 
FREE GIFT 
FREE GUIDE & CONSULTATIONS

Jom dapatkan hari ni jugak!!

dapatkan dengan pm di page :

https://www.facebook.com/StokisBRampingCoffee

atau 

sms/whatsapp 0126637842

#brampingcoffee #brc #kopiramping #tradicine #sayajual #igbiz#stokisbrampingcoffee #codkulai #kulaijaya #malaysia #royalslimlishuomagic #royalslim #rslm

No comments: