Wednesday, February 26, 2014

Perla Coffee.. Sedap!

Aku banyak cerita tapi tak tau nak cerita yang mana satu..
so hari ni cerita pasal produk jela..
PERLA COFFEE..
Pernah dengar tak??
Actually aku dah jual sejak end of last year lagi..


Selain jual.. aku sendiri consume..
Dah kata suka kopi kan??
Lagipun pengasas PERLA COFFEE ni cantik sangat..
Of course rasa teruja nak try PERLA sebab nak cantik macam kak yus..


Meh aku cerita serba sedikit pasal PERLA COFFEE ni..
Bagi yang tak tau la..

Bahan-bahan dalam PERLA COFFEE:
  • SERBUK MUTIARA
  • GLUTATHIONE
  • COLLAGEN
  • VITAMIN C 
  • CALCIUM
  • KOPI ARABIKA
  • KRIMER BUKAN TENUSU
  • HABBATUSSAUDA
  • TOMATO
  • EKSTRAK BETIK 


Kebaikan PERLA COFFEE:

=> Melembut dan menghaluskan tekstur kulit.
=> Kulit kelihatan lebih gebu, bersinar dan sempurna tanpa cela (flawless)
=> Meningkatkan kecerahan warna kulit dengan ketara dalam masa 1- 2 minggu.
=> Memulihkan kulit berparut dan bermasalah
=> Menjadikan kulit lebih anjal serta lembap.
=> Mengurangkan kedutan dan garis halus.
=> Mengecilkan liang pori
=> Meningkatkan sistem imunisasi badan.
=> Mengatasi masalah jerawat dan jeragat.

HARGA PASARAN : RM 59.90 (SM) / RM 64.90 (SS)

HARGA PROMOSI KAMI : RM 50 (SM) / RM 55 (SS)
~ free POSLAJU

~ free collagen eye mask

kalau nak..
sms / whatsapp 'PERLA' ke 0126637842


oh ye.. sepanjang jual PERLA COFFEE ni, banyak PERLA COFFEE fake kat pasaran..
Barang bagus tentu ada nak imitate so untuk elakkan beli yang fake.. beli dengan aku..
confirm original!! 

No comments: