Saturday, October 5, 2013

Testimoni Aku : Maixara White Essential (MWE)

Sebenarnya lama dah nak try MWE, masa bulan puasa lagi. Tapi bulan puasa kan dugaan bab-bab nak cukup minum air kosong. Jadinya, aku postpone la nak consume MWE. Lepas raya pulak sibuk booking sana-sini untuk Bandung Trip. Postpone la lagi sampai lepas balik dari Bandung.

Awal-awal aku ambil MWE aje. 2-3 hari memang rasa la kulit tu makin halus dan lembap. Time aku consume MWE, kulit aku kering sebab perubahan cuaca Bandung-Malaysia. Pastu kusam dan dimakan hari sebab masa Bandung trip tu aku punya bijak tak pakai krim pelembap. Pastu bedak yang ade spf pun tak pakai. So, merasalah kulit gelap, kusam dan kering.

MWE ni fungsi dia untuk whitening, detox dan anti-aging tapi aku bukan la nak putih ke apa. Just nak cerah dan kulit sihat.

Now, hasil dari ber 'MWE' , kulit aku macam moist sikit. Pastu dah nampak bayang-bayang kecerahan tu. Pastu yang aku paling suka kalau compare kulit tangan aku yang dulu dan yang sekarang. Yang sekarang lagi nampak muda. Aku pernah dengar siapa ntah cakap , kulit kat tangan paling cepat kedut. Kalau kulit kering , tak cukup air, tangan kita akan macam orang tua-tua.

Lagi 1, bila erk-erk.. aku dah tak sembelit. Lancar je. Pastu, dah selalu la aku membuang. Kalau tak dulu, 1 minggu berapa kali je aku erk-erk.. Dah kata MWE untuk detoks, kalau hari-hari erk-erk maka kurang la toksin yang terkumpul dalaam badan ni. Bagus kan MWE ni...Mana taknya, MWE ni gabungan 12 jenis buah antioksida yang terbaik tau.

Bukan aku je dapat manfaat dari MWE ni. Ibrahim pun sebab dia kan menyusu dengan aku. One of pekerja din cakap Ibrahim makin cerah. Pastu, MWE ni selamat diambil oleh ibu-ibu menyusukan. Takde masalah kekurangan susu ke apa. Menambah lagi ada la.

Aku bukanlah yang jenis displin habis bab makan-makan supplement ni. Minuman berkafein pun aku taram jugak tapi since yang jenis ngelat macam aku pun MWE ni berkesan, kira bagus la MWE ni.

JOM DAPATKAN MWE dari aku. Harga hanya RM120. Free postage ye pastu ada free gifts yang hebat. Nak tau sms/whatsapp aku kat 0126637842


No comments: