Monday, October 7, 2013

Cerita Berat Badan

Kalau korang perasan la kan.. kalau aku letak gambar aku sure tang muke je kan. Aku masih gumuks. Lepas pantang hari tu main taram je makan. Pastu tak aktif bersenam ke apa. Dah la aku ade ambil injection 3 bulan tu. Salah satu side effect adalah kenaikan berat badan.

Sekarang ni kalau nak jumpa orang aku macam segan. Bukan tu je, kadang sakit telinga ok. Ibrahim kan sihat bulat-bulat pastu mulalah ade mulut takde insurans. Sebab maknya badan gitu, anak pun macam tu la. Aku takde nampak silap pun dengan badan Ibrahim sebab tiap kali timbang pun berat dia dalam kawasan putih. Maknanya berat dia ideal.

Ini aku tengah pasang kekuatan nak berdiet. Siaplah lepas ni, biar diam mulut-mulut tu. Geram kan. Sekarang ni fasa detox. Pasni baru fasa slimming. Nak kurus lepas beranak ni take time sikit. Berbulan-bulan badan tu mengembang, pastu takkan 1-2 hari nak kurus terus. Adeih!

Kalau cerita pasal gumuks ni boleh tension jadinya. Ni yang malas nak cerita ni. Ok la.. sebab dah tetiba rasa tension ni, aku tulis sampai sini je. Nah! saksikan gambar si gumuks.

No comments: