Thursday, October 31, 2013

Ceritaku Bukan Ceritamu

Aku ni angin ting-tong betul la.. Rasa nak update blog pastu tak tau nak cerita apa. Sebenarnya banyak ceritanya tapi tu la some aku dah cerita kat Instagram (IG), jadi malas pulak nak cerita kat sini.

IG tu senang sikit asal snap je gambar pastu terus upload. Tapi macam terabai pulak blog ni. Blog ni la banyak kenangan pahit manis masin semua. Kalau dari blog lama aku ke blog yang ni, rasanya dah lama dah aku berblog. Since February 2008 katanya. Ok, takdela lama sangat pun. Korang lagi lama kan?

Bisnes kecil-kecilan macam mana? Yang tu ok je. Baru restock barang-barang selasa lepas. Stok tanaka masih ada tau. Aku nak bagi clear habis baru rasa lapang sikit. Kalau tak, bersepah-sepah dah stok barang jualan aku. Ada kat hall, ada dalam stor, ada bawah meja. 

Terbaru ada stok ROYAL SLIM LISHUO MAGIC . Tengok siti sarah kurus makan tu, terus la nak teruja teramat. Aku tak try lagi sebab tengah try MAIXARA MIRACLE ESSENCE (MME). Walaupun tokei korang kata, tapi aku takde nak bazir-bazir makan produk sebab duit modal, duit aku sendiri. Makan bagi habis sesatu dulu. Rugi beb!


Pasal Ibrahim pulak, banyak sangat perkembangan budak kecik tu. Rasa cepat nau membesar baby mummy ni. Aku bersyukur sangat yang aku dapat jaga sendiri Ibrahim so takdelah aku miss out perkembangan dia. Kadang tu stress jugak sebab Ibrahim ni aktif dan lasak. Pastu manja pulak tu. Ada masa-masa yang aku kena mengadap dia je. Ibrahim..ibrahim..

nangis sebab mummy cakap chocolate moist cake dah habis
Ok, rasa macam panjang pulak bercerita. Kang sampai malam tak habis cerita lagi aku ni. Sesiapa nak beli produk kesihatan & kecantikan boleh sms/whatsapp . Banyak produk baru dengan diskaun hebat dan free gifts kebaboom. 

FB page : Tradicine
IG : Tradicine

sms/whatsapp 0126637842




No comments: