Tuesday, April 16, 2013

Maixara Tak Berkesan?

maixara c-sential sapa dah try
makan maixara tapi tak berkesan
minum kopi boleh makan maixara
pengalaman sendiri makan maixara
berhenti maixara ada kesan


Ini antara keywords yang didetect oleh Nuffnang buat orang sampai kat blog ni. Since ramai yang nak tahu pasal Maixara, let me answer persoalan yang bermain di minda korang tu ;)

1) Siapa dah try Maixara?
Saya dah try (eh..eh.. bersaya pulak. Sebab blog ni dah tak dibaca di kalangan orang terdekat segan pulak nak ber-aku, engkau) Maixara C-Sential dan Maixara Slim Look. Tapi saya jual Maixara C-Sential je dulu.

2) Makan Maixara tapi tak berkesan?
So far saya makan, berkesan je. Malah, I'm happy with the improvement of my skin. Apa-apa jenis supplement pun cara berkesan berbeza-beza setiap orang. Ada yang cepat, ada yang take time sikit. Lagipun bend-bende macam ni bukan magic, ini semua kena usaha baru dapat hasilnya. Dah kalau ade skip-skip, pastu cara makan pun salah.. nak harapkan hasil sama dengan orang yang makan consistent pastu ikut cara yang makan yang betul. Tak dapek den nak nolong... Lu fikir la sendiri ;)

3) Minum kopi boleh makan Maixara tak?
Jawapannya boleh tapi keberkesanan Maixara tu kurang la. Kebanyakan produk pun, nak berkesan.. kurangkan minuman berkafein. Tapi sebagai peminum kopi tegar macam saya ni, susah la nak tinggalkan kopi. So far, Maixara berkesan je dekat saya cuma take time sikit sebab langgar pantang ;)

4) Pengalaman sendiri makan Maixara.
Dah banyak kali kot cerita. Siap ada bukti lagi. Saya jual Maixara ni bukan jual bodo je, I try it first then baru jual secara sungguh-sungguh sebab saya yakin dengan kehebatan Maixara =)

5) Kalau berhenti makan Maixara, ade effect tak?
Maixara ni supplement. So, rasenye tak masalah pun kalau nak berhenti makan. Cuma kalau kulit kita dah bagi baja sedap-sedap, pastu kita stop tak bagi baja. Agak-agak apa jadi ey? Again, sendiri kena fikir. Melainkan, u try other supplement untuk gantikan Maixara.

Nak beli Maixara dengan harga RM 85? Keterangan lanjut dan format sms/whatsapp: Slot Bisnes Kecil-Kecilan Lina 

No comments: