Friday, April 26, 2013

Maixara C-Sential Punya Pasal Lah Ni!!

Aku rasa aku dah obses dengan cermin. Kejap-kejap belek muka. Lepas dah belek muka, tanya din ' dah kurang sikit kan parut?' . Pastu sengih-sengih.. Tapi ini bukan je syok sendiri. Memang betul Maixara tu berkesan tapi korang kena la sabar. Macam aku kesan tak la cepat sangat sebab aku minum benda berkafein kuat. Alhamdulillah, walaupun lambat aku puas hati sangat.

Sekarang ni hari-hari duduk melayan One HD. Bukan menghayati cerita sangat. Tapi duduk tengok muka artis-artis korea tu. Licinnya kulit muka diaorang kan? Flawless takde jerawat. Cuma ade sorang je dalam cerita 'Cheongdamdong Alice' tu yang muka dia ade jerawat tapi dicover oleh foundation. Kulit makcik-makcik dlm cite korea pun cantik. Kedut-kedut tu memang ade tapi ke'flawless'an muka diorang buat aku jeles ok. Ha..ha..ha.. gila duduk perati muka setiap pelakon.

Ini semua Maixara C-Sential punya pasal la. Dulu masa muka aku bermasalah, takdenye aku nak kelebet muka macam ni sekali. Dalam sehari nak pandang cermin pun payah. Sebab stress muka berparut sana-sini. Pastu kusam pulak tu. Sekarang aku asyik tersengih tengok cermin sambil pegang-pegang muka.

Ok, la ni aku nak share whatsapp kawan aku. Dia beli MCS dengan aku.



Bila hasilnya positif semua orang akan happy. Tapi jangan risau, kalau beli dengan aku insya-Allah yang negative feedback tu kita post-mortem. Aku tak nak la jual, pastu biar je korang. Kadang bukan apa, silap cara makan ke. Pastu benda-benda supplement ni kadang-kadang berbeza kesannya setiap orang. Yelah, badan setiap orang kan lain. So, nasihat aku, bertabahlah ye. Benda-benda macam ni kena ada usaha jugak. Bukan magik.


Beli Maixara C- Sential dengan pengedar / stokis yang sah tau. 

Keterangan lanjut : 

SMS / Whatsapp : 0126637842 

Setiap pembelian walaupun sekotak ada free gift menanti anda


** nak dapatkan MCS dengan harga RM 85?? Klik Slot Bisnes Kecil-Kecilan 

2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

saya dah 3 mnggu guna, tapi jerawat masih tak hilang :(