Thursday, April 11, 2013

Borak Kosong

Ibrahim tengah lena dalam buai tu, jadinya boleh la borak-borak dalam blog ni. Aku ni sejak ade anak sorang ni, pergi kedai din pun dah jarang. Kebanyakan masa aku memang kat rumah je. Nak dapat jumpa orang selain din, MIL, aishah dan Ibrahim ade la kot seminggu sekali.

Dahsyat kan? Kadang-kadang stress jugak aku gini tapi nasib ada la bisnes kecik-kecik jual Maixara dan AuraWhite tu.Ada la jugak urusan nak gi bank ke, gi pejabat pos ke. So far, aku suka sangat hasil makan Maixara. Aku bukan jual bodo je tau. Tapi auraWhite ni aku tengah tahankan nak cuba. Hati dah meronta-ronta nak ber'aurawhite' tapi din tak bagi sebab aku dah makan Maixara katanya. Takut overdose. Aku siap cerita kat dia, ada ok orang yang consume Maixara dan AuraWhite dua-dua sekali. Hasilnya sure la lebih lagi. Din still la tak bagi. Tak pe, mungkin one day aku dapat gak cuba aurawhite. Apa kata korang cuba dulu? Beli dengan aku, nanti banyak free gifts aku bagi :)

Next week Ibrahim dah 4 bulan. Aku ngan din nak perkenalkan solid food sebab Ibrahim macam tak puas menyusu. Tanda-tanda nak makan pun dah ada. Kesian sangat kalau dia tengok kitaorang tengah makan. Siap telan air liur ok. Agak-agak misi cakap ape ey masa bawak dia pergi check up 4 bulan kat KKIA nanti ey? Itu pasal ibrahim...

Sekarang aku dah gila balik tengok cerita korea. Tapi layan-layan cerita korea pun takdela mengadap 24 jam. Aku tengok time lepas maghrib. Time tu memang time tido Ibrahim so senang nak menghayati cerita. Sekarang tengah layan cerita 'Full House Take 2'. Typical korean drama tapi tetap la rase sweet. Yelah drama korea ni lebih kurang sepesen je. Mula-mula hero sombong nak mamps last-last berubah perangai sebab suka dekat heroin. Suka tengok kulit muka pelakon-pelakon korea yang flawless. Berangan nak kulit flawless macam tu. Takpe..takpe.. dengan MCS, sure boleh punya ;)

No comments: