Wednesday, May 21, 2014

Bisnesku

Alhamdulillah dah setahun lebih aku serius berbisnes. Takdelah serius sangat sebab ada masa bila aku down, aku rehat dari berbisnes. Bila rehat, income pun 'rehat' la jugak. Begitulah nasib orang bekerja sendiri..

Aku bermula dengan produk Maixara. Now, dah macam-macam produk dah aku jual. Lagipun benda yang aku jual ikut trend. Banyak sangat produk kecantikan & kesihatan kat pasaran. Yang mana berkesan tu insya-Allah la sustain je sales dia. Lagi satu orang sekarang bukan boleh tengok produk yang memberikan hasil yang cepat.

Antara produk yang aku masih jual:
#RoyalSlimLishuoMagic
#RoyalDetoxPlatinum
#BelvyaPSS
#BRampingCoffee
#Wonderglow
#MarineEssence
#MineralCoffee
#PerlaCoffee
#PerlaChocolate
#Aurawhite
#Ferwhite
#EggMask
#BedakTanaka
#Liptint
#SlimmingBeltMurah
#garamBuluhHaiO
#MaixaraWhiteEssential
#MaixaraQBerry

Ada yang berminat nak beli barang-barang ni dengan harga mampu milik??
sms / whatsapp 0126637842 untuk order ye..

TIPS & GUIDE diberikan
Semuanya 100% original
Yang mana ada masalah tapi tak tau nak pilih produk yang sesuai, bolehlah tanya aku..
insya-Allah aku akan cuba bantu mana yang boleh..

aku tengah berkira-kira nak ambil dropship untuk bisnes aku ni..
tapi tulah.. tengah fahamkan konsep dropship ni..
pastu tak tau nak bagi komisen berapa..
pastu risau gak.. boleh ke percaye orang yang baru kenal??
siapa ada pengalaman dropship?
meh kongsi kat komen..
antara ready stock barang-barang yang aku dual. Ada yang takde dalam gambar sebab letak dalam kotak-kotak

No comments: