Monday, May 5, 2014

Batuk Tak Baik Lagi

Dah nak masuk 2 minggu.. batuknye masih tak baik-baik lagi..
Sekarang tengah makan antibiotik, esok habis dah antibiotik..
kalau takde rupe nak baik jugak.. terpaksalah serah diri kat klinik untuk futher check up..
yang tak bestnye Ibrahim pun dah start batuk. Ambil masa jugak nak berjangkit ngan mummy..
Hope cepatlah sembuh batuknye.. doakan ye..

Since batuk-batuk ni so takde la aku memasak sangat..
Ini aje yang berjaya dimasak..

siakap ni jual kat aeon murah hari tu. tapi hari ni takde bahan sangat nak masak, buat siakap masak asam jela.

ayam ni marinated chicken jual kat aeon. panggang dalam pemanggang ajaib. 

pengemar brokoli ramai kat rumah ni. sebab tu selalu sangat masak brokoli. yang ni tumis ikan bilis je.

kentang ikan bilis kicap. Dah tak tau nak masak apa. Apa bahan ada, kita taram je.

Ini masa aku batuk teruk hari tu. Tapi teringin nau terung masak kicap. Tu yang buat tu.
Aku bukan rajin nau masak tapi betul-betul bosan dah lauk kat kedai..
Tak menetapi selera pastu mahal pulak tu..
Lagipun bila memasak ni stress pun hilang..
Anggap jela sebagai terapi..

Ok la.. next kalau ade masa aku cerita aku menang contest pulak..
nak cerita sekarang macam kepala ni rasa ting-tong je penangan ubat batuk..
tunggu tau next entry..

oh ye..
bagi sesiapa yang nak kurus tapi tak mau yang jenis makan-makan atau minum-minum ubat..
boleh cuba BELVYA PSS...
Skrub untuk kurus ni uols!!
serious berkesan!!
ada KKM..
Now tengah ada promo pulak tu..
Aku agen sah BELVYA PSS
sms / whatsapp 0126637842 untuk order ey..


antara testimoni BELVYA PSS



No comments: