Wednesday, April 4, 2012

Start Balik Baking Project

Jadi surirumah takde apa yang menarik sangat. Jadi kita sendiri kena create keseronokan. Well, takdela rutin harian boring. Antara keseronokan adalah baking project. Aku baking2 ni takdelah pandai sangat. Cuba-cuba ikut resepi kat internet. Kadang jadi, kadang tak.

Kali ni nak panaskan oven aku buat pavlova. Tapi ada kekurangan masa beating meringue atau proses baking so hasilnya tak bape sedap. Masih boleh dimakan so takdelah lanting dalam tong sampah.

Nanti nak cuba buat rainbow cake la macam ciare. Din pulak tak suka makanan yang banyak pewarna makanan. So, how ey? Aku letak kaler pucat2 pastel2 jela so takde la menyerlah sangat kalernye. Ini baru plan, pelaksanaannya tak tau bila pulak.. hikhik

3 comments:

dd dudu said...

motip rainbow kek pastel color? haha comel lah lina

ja_on_seven said...

buat jek rainbow yang satu kale.. ha ha

lisa said...

edy pon x suke kale2 ni..dia kata bahaya byk pewarna..x elok la ape la potpet bebel kat aku..lagi laa laki saya tu x suke kuih muih ni jugak, kek segala..sbb katanya manis la, boleh gemuk la ape padahal die keding kot...sigh