Monday, April 9, 2012

Instagram From Johor - Pahang

For android user, instagram apps dah ada kat market. Kalau tak , hanya product apple je leh merasa kehebatan instagram apps ni. Aku sebelum ni memang dah pernah guna instagram kat ipad tapi gambar yang capture dengan ipad memang tak cantik. Lagipun macam besar gabak nak bawak ke mana-mana.

Bila heboh cakap instagram ada kat android market gak. Aku pun cecepat install so sekarang dah senang nak berinstagram sebab handphone memang aku bawak gi mana-mana je. Cuma nak upload je aku tunggu wifi kat rumah atau tempat-tampat yang sedia wifi free. Sebab enset aku takde data plan. Tak survey lagi pasal tu.

So, ni aku nak tunjuk hasil experiment instagram aku masa aku naik train johor-pahang-johor baru-baru ni. Oh lupe pulak.. siapa nak follow instagram aku, aku pakai id : haslinahairudin.

No comments: