Friday, October 21, 2011

Rutin Harianku

Dah pindah Johor ni ada gak few things yang dah berubah. Dulu PJJ asyik turun-naik public transports. Sekarang lain pulak rutin aku. Meh aku senaraikan.

#1 - Pagi pergi kerja sejauh lebih kurang 25+ km. Minyak kete isi seminggu sekali hampir full tank. Jalan agak scary uols. Bukan scary seram tu. Scary sebab jalan quite sempit, pastu banyak lori dan treler lalu situ. Pastu lubang kat jalan macam kawah gunung berapi dah kekdahnya.

#2 - Lunch kekadang aku sorang-sorang je. Opismate semua cina, so ada masa diorang nak makan chinese yang non-halal. Kesian kan aku.

#3 - Aku solat kat masjid berhampiran. Baru bape kali aku guna meeting room opis untuk solat. Kebanyakannya aku solat kat masjid la. Kalau hari jumaat kan ada solat jumaat, aku gi solat kat surau Tesco.

#4 - Balik keje tiap-tiap except Selasa aku singgah kedai din, solat asar then pickup aisyah bawa balik rumah.

#5 - Malam-malam tolong mak mertua jaga aisyah. Layan dia tengok tv, makan dan main-main. Kadang-kadang bila kitaorg bosan, aku bawa aisyah jalan-jalan naik kereta gi kedai din atau kedai mak. Tu pun after aku tengok cite korea kat OneHD.

itu antaranya. lain-lain tak yah cite la. korang pulak macam mana?

No comments: