Friday, January 10, 2014

Walaupun Sakit Perut...

Semalam dinner, aku tersalah makan. entah la, sama ada makanan tu yang problem atau gabungan makanan minuman yang aku pilih tak sesuai. Risau jugak Ibrahim ikut sama diarrhea. Sampai malam ni Ibrahim poo-poo dah 2 kali. Tapi selalu pun memang macam tu. Hopefully takde pape la budak kecik tu.

Aku dah ok sikit sebab minum Propolis Active. Nanti kalau ade masa, aku share kat blog. Bagus propolis ni, boleh merawat sakit perut, diarrhea dan macam-macam lagi. Ni fakta bukan ayat nak melariskan barang. hehehe..

Dalam sakit-sakit tu, alhamdulillah order kat tradicine masuk. Syukur, aku lama tak update produk kat blog ni sebab banyak update kat instagram dan FB pages. Sila-sila la follow & like my business account.

Instagram : Tradicine
FB pages : Tradicine

Dah dekat setahun dah aku meniaga kecil-kecilan ni, alhamdulillah boleh la. Insya-Allah aku usahakan untuk majukan lagi :-)

Antara produk yang aku jual..

  • Maixara C-Sential
  • Maixara White Essential
  • Maixara Q Berry
  • Aurawhite
  • Collagen Plus Vitamin E (CPVE)
  • FERWhite
  • Perla Coffee
  • Miracle Slimming Coffee
  • Royal Slim Lishuo Magic 
  • KColly Sweet 17
  • Belyva PSS
  • Bengkung murah
  • WonderGlow Gold Set
  • WonderGlow Silver Set
  • Double Gluta Soap


rajin-rajin la tengok instagram dan FB pages aku untuk promosi dan harga diskaun yang menarik !!


No comments: