Wednesday, November 21, 2012

Menunggu Hari Katanya

Lama aku senyap dalam dunia blog ni. Lebih suka membaca blog-blog korang dari push entry kat blog sendiri. Lagipun banyak betul kerjaan nak buat before 'tempoh berkurung' ni.

Tadi check up baby kat KKIA untuk week ke 37. Actually esok dah masuk 38 weeks dah. Cepat sungguh mase berlalu. Macam-macam rase sekarang ni. Next week plannye nak balik Lipis dah untuk bersalin. Hope baby dapat bersabar la dulu. Bagi mummy ngan abah setelkan apa yang patut dulu kat bumi johor ni.

Barang nak bawa gi spital aku tak sort out lagi. Tapi buku pink dah start bawa ke mana saja aku pergi. Aku masih aktif berjalan ke sana-sini. Tapi yang tak laratnya abes bengkak kaki bila balik jalan-jalan. Bagi aku bengkak ni tak sakit pun cuma macam kaki rase kembang dan tak selesa.

Masa check up tadi berat aku pun naik banyak. Dua kali check sebelum ni berat naik sikit sangat. Sebab berat naik banyak, 3 hari start esok kena buat urine test ngan check tekanan darah. Pastu before balik lipis ade sekali lagi jumpe doktor. Memang kaw-kaw punya jagaaan KKIA kalau ade kes-kes berat. Insya-Allah, setakat ni aku tak disuruh induce atau czer lagi.

Ok, la cukup la kot dulu. Nak sambung basuh selimut ngan towel baby :)

1 comment:

MyraQhairel said...

gud luck mummy..semoga dipermudahkan....amin...:)