Tuesday, October 8, 2013

Hai Ikan Bilis Tempoyak

Baru je semalam buat entry stress la.. tension la sebab gumuks tapi petang sampai ke malam , 3 kali aku makan nasi. Ini gara-gara sambal ikan bilis tempoyak. Aku dari kecik kalau makan ni je dengan nasi kosong boleh bertambah-tambah nasi.


Tempoyak ko..tempoyak.. dah asalnya orang pahang, memang tak sah kalau tak makan tempoyak. Pastu bila gumuks mula lah bising.

Takpelah yang dah lepas biarkan lepas. Sebenarnya aku duk hold nak makan Maixara Miracle Essence (MME) yang boleh menurunkan berat badan. Sekarang tengah makan Maixara White Essential (MWE) dan Maixara C-Sential (MCS). Kalau semua sekali harung, mau bocor buah pinggang aku. MWE pun dah tinggal sikit dah pun. Lagi 2-3 hari habis la 1 jar tu.

Oh ye.. bisneskecilkecilanlina dah ada IG. Sebelum ade FB page je, so kita upgrade la sikit. Since sekarang pun ramai yang ada IG. Follow : Tradicine . Itu nama komersial bisneskecilkecilanlina tau. Senang 1 perkataan je. Tak payah nak taip huruf bebanyak.

Ok la.. aku nak pergi bancuh MWE ni. Dah setengah jam lepas makan so inilah waktu paling afdhal nak ambil MWE supaya penyerapan lebih berkesan =)




No comments: