Thursday, April 11, 2013

Alahai Anak

Lately, Ibrahim semakin membesar semakin manja dia. Yelah dia dah kenal siapa mummy, siapa abah. Perangai super duper manja dia tu buat aku pening sebab tak boleh nak buat apa-apa keje. Kalau dia tido barulah dapat makan, mandi semua tu.

Macam semalam, pukul berapa ntah baru aku nak lunch. Time tu orang dah tea break dah pun. Tapi after aku siap je makan, dia dah bangun tido balik. huhu...

Petang semalam sebab aku nak mandi dan solat. Aku terpaksa keraskan hati je dengar dia menangis. Selesai aku solat baru pujuk dia. Sebenarnya aku rasa sekali sekala aku kena ajar Ibrahim supaya tak clingy sangat dengan aku. Tapi tu la, siapa yang sanggup nak dengar anak merengek, menangis kan?

Tambah-tambah bila kita melayan dia, dia berhenti merengek pastu buat muka comel macam ni.


No comments: