Thursday, June 28, 2012

Birthday Celebration 2012

Alhamdulillah umur aku dipanjangkan lagi. So, this year dah 28 dah. Macam besar je nombor tu kan? tapi rasa muda sentiasa :)

Takde celebrate beria pun. Just pergi makan-makan , then dapat hadiah dari husband. Mula-mula husband nak bawa makan kat Secret Recipe sebab situ ada kek pastu ada makanan-makanan lain jugak. Tapi aku tak nak sebab a day before dah makan kat Secret Recipe KLIA ngan famili aku masa hantar adik aku yang nak belajar kat Bintulu. Alternatifnya pizza hut sebab aku suka pasta. So, ke sana la kita.

spaghetti prawn olio

Fettucini cream apa ntah. Husband punya

Mango Tango

Ice Lemon Tea

Lupa pulak namanya apa ni.

Chicken Supreme Pizza

After makan, husband tanya nak hadiah apa. Tapi memang aku tak rasa nak apa-apa pun. Dia pulak tak nak beli hadiah yang nanti aku tak pakai or guna. Sampai kami decide nak postpone bagi hadiah. Pusing-pusing then masa nak jalan ke kereta nak balik baru aku cakap ' Sini ada Body Shop kan?. Lama tak masuk body shop'. Jadinya terus kami ke sana then aku pilih sendiri apa yang aku nak. Pekerja body shop tu wrap hadiah depan aku sendiri. Kelakar pun ada tapi husband cakap nak surprise macam mana sebab aku sentiasa ada dengan dia.

Walaupun celebration tak gempak pun tapi aku bersyukur dan happy sangat celebrate macam ni. Rasa lebih privacy dan special :)Thanks husband for the day.

No comments: