Thursday, September 29, 2011

Mode Silent Je

Morning uols. Aku ingatkan semalam nak pulun menaip schedule entry tapi terbabas tido sampai pagi. Ini aku curi masa sebelum bersiap gi opis untuk buang semak samun kat laman blog aku ni.

Ramai ingat aku mesti gigih gila bekerja kan kat tempat baru? Tak de maknanya. Gigih la sikit dari dulu sebab baru lagi tapi ada gak aku luangkan masa menjenguk blog-blog korang secara silent mode. Nak komen tapi aku malas nak sign in blogger account.

Oh! aku sekarang on twitter time waktu keje tau. almaklumla hamba ni takde smartphone cecangih jadi hanya ber-tweet guna web je. Masa kat rumah aku malas nak on lappy jadi aku tak on twitter kat rumah. Rasa macam twitter tak serabut nak paham facebook yang baru ni kan? Tak suka ok the #NewFacebook.

ID aku kat twitter --> haslinahairudin. Do find me and tweet me tau!

No comments: