Aku tunggu sampai saat petang ni. Nan ado feedback dari Astro. Mengapa la slow sangat servicenya bukan guna sistem secara manual pun. Mesti la company untung ratus-ratus juta pakai sistem online bagai kan?
I am programmer so I know how a computer system work. Memang la 48 hours tu ko letak as feedback time. Tapi 48 hours itu sangat lama bagi aku. Bil aku takde pulak ko nak potong 48 hours tu. Cuba kalau aku lambat bayar sikit, gerenti caj lambat bayar ko dah kira. Mana aci macam ni.
By phone dah buat report, by system pun aku dah report and auto-respond cakap 2 days tu pun aku dah terima. Aku nak kira betul-betul cukup tak janji 48 hours ko tu. Kalau terlebih aku pun nak buat cara aku handle orang berkira macam korang ni.
Baru td dapat surat dr astro berkenaan kenaikan harga pakej. nape Astro tak naikkan mutu dan servis mereka dahulu sebelum naikkan harga...gerammmm
ReplyDeleteskrg ramai betul org geram ngan astro. my hubby pun sama =)
ReplyDelete